Vilken underbar dag

Sitter just nu på pappas jobb. Väntar på att vi ska köra vidare på dressyrträning med min älskade lilla ponny. Precis kommit "hem" från våran idrott i Lund. Säger bara - usch och fy vad varmt det är asså, kokar sömnder totalt haha..
 
Igår var det hoppträning med Sandreo. Fyyy vad ponnyn hoppade asså, tränaren var helt chockad. Hon tyckte han hoppade bättre denna gången än förra trä'ningen eller ja VI hoppade bättre denna gången. Han var extremt pigg med mycket energi men verkligen så himla fin. Vi fick enormt fina språng, och allt bara flött på. Vi hade fokus på avstånd och sådant igår, var lite jobbigt för mig ibland då han är så fruktansvärt storgalopperad. Men träning gick super och nu laddar vi om till helgens tävlingar med honom i Stävie. Vi ska hoppa i cupen, så första dagen går i LB, LB. Håll tummarna för oss.
 
Nu ska jag glo på ett avsnitt från Gossip Girl och sedan ska vi packa ihopa oss (jag sitter på pappas jopbb imed vi slutade tidigare och vi ska träna vid sex tiden i Dagstorp.) och dra till Mc Donalds.
Nej njut nu av vädret alla, gör inte misstaget som jag gjorde att inte komma med shorts till skolan utan mjukisbyxor, usch och fy. 
Min mystjej. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback