Två hästar ridna, guldponnys.

Sitter just nu hos Clara en tjej från klassen, har svårt att skriva värsta långa inlägget nu men red iallafall två hästar idag. 
Jouline gick ett fint dressyrprogra imorse. Vi red igenom LA1 som jag ska ha på skolans programridning, gick super bra och verkligen nöjd efter passet, fick en så fin känsla på henne. Fina ponny bus.
 
Efter skolan tog jag ett pass på Sandreo, Claras ponny skulle ha "hovslagaren" så skulle jag ju med henne hem så hann ju med ett pass på han med, länge sen jag satt på han nu, men han var också så fin. I början var han så fint avslappnad, men under halva passet spände han sig extremt mycket massa folk kom in och red runt, runt i galopp så stressa han upp sig lite men var okej sen efter en stund mot slutet var han verkligen så himla fin, även där en bra känsla. Kändes så kul att få sitta på hans rygg igen, saknat lilla skutt hihi. 
 
På onsdag ska jag hoppa Sandreo under vår hopplektion. Får vi hoppas det går bra i alla fall. 
Ska tävla han nu i slutet av Maj. Vi ska starta en liten cup typ som går i LB tror jag. Får se om jag tar Jouline då med hon känns så fin nu så hade varit kul faktiskt. 
 
Aja nu ska jag vara lite social igen hihi. Nyss tjockat mig på BK och snart ska vi dra ut och gå en liten sväng, inte alltid man lufsar runder i Malmö City hihi. 
 
Men som sagt, båda ponnysarna får vars en stor guldstjärna efter dagens pass, imorgon står det dressyrträning med Jouline kl 18 i Dagstorp, och direkt efter skolan ska jag försöka hinna ett pass på Sandreo med. Så kul att sitta på två så fina ponnys hihi. 
 
Puss Frida. <3
 
Får bjuda på ännu en sån där tråkig mobilbild igen, imorgon kommer både videos och massa bilder som ni inte sett, har ju faktiskt hunnit starta tre tävlingar redan hihi. Två med Sandreo, och två med Jouline. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback