Nu närmar vi oss målet för i år.

Idag fick mitt fina hjärta terräng träna i tågarp. Vi drog dit vid sex tiden. Majja från tvåan på min skola hängde med, Majja är en av dom som hanterat Jouline sen vi kom dit, en tjej som är helt underbar mot både Jullan & mig, och ställer alltid upp för mitt hjärta & accepterar henne för den hon är. Vi hade kameran med oss så Majja & mamma fotade lite blandade bilder på oss. Fick ett par underbara bilder på träningen. Vi skulle träna lite på tågarportens p90 och *stjärniga bana då jag tänkte ta tag i mitt mål nu och starta min andra p90 i tågarp. Tågarp är ju om två - tre veckor så är lite nervös men tror de kommer gå bra om jag bara kan hålla mina nerver i styr. 
Jouline hoppade helt fantastiskt på träningen, hoppade alla svåra linjer och alla typer av hinder, fröken börjar bli lite kaxig på dom "små" höjderna. Hon hoppade inte alls bra i början utan slarvade med benen och typ hoppade i hinderna i början liksom, men när höjden kom upp så skärpte hon sig lite mer.  Min tränare var jätte nöjd med henne och jag var lika nöjd med henne. 

Bjuder på denna bilden som blev fotad förra året när vi hoppade samma linje som denna gången, då tog de minst 6 gånger förrens jag kom korrekt på hindret denna gången blev de ett missförstånd då jag red en dålig väg mot hindret sen dom andra tre gångerna efter så kom vi hundra procent korrekt. 
Man kan inte vara mer än stolt över att äga denna underbara ponny som alltid gör sitt yttersta för de ska gå bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback