Gissa vad, Ccriders har frågestund.

Fick reda på för två dagar sedan att artikeln som skrevs om mig i tidningen har kommit ut. Såg på min statestik att den bara blivit större och större. Såååå nu när bloggen är igång igen, och fler läsare är på g här, så tänkte jag ha en liten frågestund. Där ni kan fråga om allt mellan himmel och jord. Givetsvis uppskattar jag ju om det handlar om hästarna framförallt hihi :') 
 
Men nej ni, nu får ni sända iväg lite frågor, ni får ju inte lämna bloggen utan att ställa en liten fråga... 
 
 
Postat av: Anonym

Har du ingen film när du tävlar ?

2014-05-11 @ 04:01:27
Postat av: Anonym

Vad är det bästa med fälttävlan ?
Varför är det roligare med fälttävlan?

2014-05-11 @ 04:03:27
Postat av: Anonym

Vad är det bästa och sämsta med SRG som gymnasium?
Bästa minnet med häst?
Vem ser ni upp till inom ridsporten?
Favorit märken på utrustning?

2014-05-11 @ 09:40:25
Postat av: Julija

Hur högt har din ponny gått i respektive grenan innan du köpte henne/nu när ni har tävlat?

2014-05-11 @ 21:22:27
URL: http://nattstad.se/septemberungens
Postat av: Martina

Tävlar du bara i fälttävlan?
Hur gör du under vintertid? Tävlar du fälttävlan eller har du uppehåll helt från tävlingar?
Vad är det bästa med att tävla fälttävlan?

2014-05-14 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback