Ett riktigt wow inlägg.

Wow säger jag bara, statistiken har bara sussat iväg asså. På bara några inlägg har jag redan över hundra unika. Känns super, och jag känner mig mermotiverad över att fortsätta blogga då.
Som ni vet kom ju tidningen ut nu i veckan Penny Girl tidingen som jag blev intervijuad utav i september månad typ förra året. Tidningen kommer snart ut till mig med och är riktigt taggad över att läsa & bara se artikeln. Nu har jag fått en ansikte utåt i alla fall. 
 
Min lilla söndag har varit lugn. Fick min första sovmorgon på väldigt, väldigt länge. Har inte sovit så länge på våra lov ens. Drog till stallet vid 2 tiden, red min älskade lilla ponny i säkert 1timme. Och jäklar vad ponnyn gick, fick en sån fantastisk känsla så det var inte klokt. Red i höger galopp och skulle rida sidvärts till höger eller hur man ska förklara, lite som en öppna i galopp. När jag kom till mitten av ridbanan gjorde vi ett klockrent byte, och sedan fortsätter ut i sluta till spåret igen. Wow säger jag bara. Våra byten har inte funkat innan, hon har liksom luftat upp i luften istället och bara stuckit. Men detta var verkligen ett klockrent byte. Gjorde övning ett par gånger så det verkligen inte var av slupen utan hon lyssnade på mig. Ponnyn får en enorm guldstjärna av mig idag, verkligen en enorm. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback