En bra sommar.

Några veckor på mitt underbara sommarlov har nu gått. Och redan gjort en hel del roliga saker. Som ni vet har jag ju flyttat Jouline från skolan över sommarn och står nu hos en som gick i trean Martina heter hon. En helt underbar tjej och både jag & Jouline trivs super bra. Vi har haft en massa roliga uteritter och vårat mål denna sommaren är att rida med korta stigläder som jockey läder typ. Vi har redan haft en mysig filmkväll med massa gott. Vi har även snackat om att rida till stranden en kväll med hästarna konstigt nog har jag aldrig gjort det med Jouline så det ska bli spännande. Vi har även snackat om Liseberg. Hur det blir med det riktigt än vet jag inte men vi får ta varje vecka som den blir helt enkelt. 

Nästa vecka är de Falsterbo, eller ja det börjar till helgen men jag ska dit på Onsdagen. Gissa varför?? ;)
Jo för Huntingen är ju då. Kameran ska hänga med mig och massa bilder ska fotas. 
Och påtal om fotografering så var jag och fotade i Velinge igår när det var tävlingar där. Hängde med Martina för att fota henne och fina TinTin. 
 
Här kommer lite bilder på Salsa och hans ryttare & hennes andra ponny Karla. Stort Grattis till alla placeringar.
 
 
 
Postat av: Veroniika

Såå nice med hästblogg! Er blogg verkar sjukt bra ju! Ni har så fina hästar! :)
Kram!

2014-07-02 @ 22:08:07
URL: http://www.nattstad.se/veroniika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback