Suger på de här

Gud va jag är dålig på att blogga.. Har varit väldigt jobbigt de senaste då världens finaste och snällaste ponny har åkt till sina nya ägare, hon kan inte ha de bättre men saknar henne ändå så otroligt mycket. Hennes nya ägare är endast 8 år men Frida och Emilia(nya ägaren) passar perfekt ihop! De blir ju verkligen så att Frida får börja om och de är precis som jag ville ha de! Hon har ju gått på 1*-2* niva de senaste 2 åren och de bli tufft för en C-ponny efter ett tag:) jag hoppas verkligen att denna tjejen en dag börjar rida fälttävlan på
Frida! De vore så himla kul:) 

Så just nu har vi bara 2 hästar i stallet, mammas 2 åring och Gardenia :) Min nästa tävling med Gardenia är öveds i helgen, h100 :) försöker kvala till 1* nu så jag kan rida någon 1* mot slutet av säsongen :) hoppade just ett kanon pass på Gardenia idag inför nästa helg :) känns lovande!

Denna sommaren har jag även jobbat hos Nina och Sissi lilja vilket har varit jätte kul! Trivs så himla bra där, får jätte bra hjälp med dressyren och hoppningen :) Jag ska tillbaka dit precis efter öveds och vara där i 2 veckor, då
Kommer även Maria bredberg! Hon är så himla trevlig och snäll :) Lena Bredberg är en av ledarna för
Ponnylandslaget och Maria är hennes dotter :) 
Nu är de sov dags,
Måste upp tidigt imorgon och rida innan de blir alldeles för varmt ute :)
Kram Sofia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback