Nu var denna veckan över.

Idag är de söndag, alltså sista dagen på denna veckan. Har varit en helt okej vecka trots allt. Vi var i Öland två dagar, skönt att komma ifrån alla ens vanliga rutiner och kunna släppa allt och tänka på annat. Extremt skönt, givetvis träffa jag min bästa vän där, dom vi var hos nämligen i deras stuga. Jouline blev riden dom två dagarna hos dom vi är inackorderade hos, allt hade funkat bra. 

I fredags hade jag lite hoppträning på Sandreo. Ska tävla han på Torsdag en LC & LB. Allt gick super och han skötte sig som vanligt, lilla pojken. Jouline ska få komma dit på onsdag och hoppa lite innan tävlingen på lördag - söndag. Känner jag behöver ta vara på varje träning jag har nu innan öveds. Efter öveds ligger tävlingarna ganska tajt emellan så gäller att ge allt man har. 

Idag provade jag nya tränset. Blev super bra. I Falsterbo köpte jag ett nytt pannband till dressyren. Ett PS of Sweden pannband. Superfint. Igår köpte kyl lera till benen efter man ridit terrängen. Något jag velat ha länge. 

Ikväll kommer två åsikts inlägg skrivas. Så håll ögonen öppna. 



Två mys bilder som jag tog med mobilen idag. Fina ponnyn. Tränset satt väldigt fint på henne trots en stor nosgrimma. Något sne kan den bli ibland men det gör inget, kan man ordna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback