Min älskade kamera..rest in peace.

Haft en hel del att göra på senaste så har inte bloggat helt okej, men aja vi tar tag i det efterhand
Kan ju börja inlägget med att min älskade kamera gått i sönder. Vad det beror på har jag ingen aning över men något är det iallafall. kul... 
Min mobil kom in på inlämning för den gick också i sönder, såklart. Så har inte kunnat mobilblogga i heller direkt. Så ja... ni får stå ut med tråkiga gamla data bilder. 

Igår var vi på terrängträning i Öveds där vi ska tävla nu till nästa helg. En p90 och jag är s galet taggad så ni anar inte. Jouline var så fruktansvärt fin IGEN. Allt går på rätt håll och känslan är helt amazing. Magnus sa bara "ja finns väl inte så mycket att säga om detta? Fortsätt så här." och kan bara mer än att hålla med. Vi tränade lite små tekniska svängar, hoppade spets, kombinationer, bana, ja allt mellan p90 höjden och uppåt. Finns inget hinder som stoppar oss när vi är på g.

Dom senaste 4 träningarna jag haft har varit klockrena. Jag har verkligen börjat rida ordentligt. Tro på mig själv och det jag gör. Och att misstag kan ske, det måste ske. Finns ingen framgång utan misstag. Det är misstagen som får dig att bli bättre. Man måste bara ge allt man har. Och köra.

Här kommer då lite printar från träning för Magnus igår.
Och jaaa ni... tjejen hoppar det utan problem med aningens stora marginal. Faktiskt *stjärnigt för oss, den ni. 

Puss och kram. <3

Världens finaste ponny har jag. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback