Tack 2013, Välkommen 2014.

Jag ber hundra gånger om ursäkt för en massa dålig uppdatering. Jag ville vänta ut 2013 för att sedan övergå till 2014 som ska bli ett fantastiskt bra år (har jag redan bestämt). Massa bloggning kommer att ske, ska försöka komma med inlägg varje dag även om vi har läxor, jag lovar ingenting, men jag hoppas. Inte så mycket har hänt sen sist, mer än pappas data crashade och alla bilder från SM försvann, och från tävlingar jag varit och fotat på, sådan tur var så han hann spara alla bilderna. Så jag har varit helt deprimerad pågrund utav det. Ridingen har varit lugn. Under lovet har vi ridigt en massa i ridhuset för vädret har inte tillåtit några bra uteritter.
 
Detta året sparkades igång helt underbart. Den 31 December var jag på nyårsfest hos en "kompis". Han och sina polare & nån tjej från skolan. Fick en helt underbar kväll/natt med personer man tycker om, och man invigde det nya året helt galet bra, - bättre kommer det att bli. 

Sedan har bara veckan runnit på. Haft mysiga dagar med min älskade ponny, börjat sätta igång henne mer flitigt och inte & planerar mina ridpass mer.
#1. För att sätta igång henne inför skolan. 
#2. För att få igång henne inför tävlingarna som kommer redan i mars-april.
#3. Slut på vintervilan. 
 
Kan ju börja med att säga att idag (6 Januari), hoppade jag Jouline efter 3 veckors uppehåll. Kan säga en sak..satan vad hon hoppade. Vår tanke var att hoppa en sockerbit, ett räcke och lite galopp över en bom. En lätt övning liksom. Tanken var att inte hoppa för höjdens skull utan mer för hennes uppehåll (-vi börjar ju på Onsdag och då har vi hoppning på schemat.) Men vi kunde inte låta bli att höja, asså det killa i fingrarna på oss, så vi avslutade på ett räcke på 110-115. Utan tvek eller ens nära att en bom skulle falla. Tvärt om. Hon bara hoppade med sådan bjudning. Då fick jag en riktig kik för hur detta året kommer se ut, vad detta året ska besvisa. 
 
Let´s do this year 2014, AWESOME. 
 
Tack för ett underbart 2013, och all er push till oss. Men ber om ursäkt för ni inte fick följa mig in i slutet av 2013, men de är ett nytt år i år. Och jag hoppas ni ser framemot MASSA bloggning, MASSA glädje och en jäkla massa TÄVLINGAR. 
 
Bildcollage på lite av mitt år, och slutet av året. 
1. Ridigt en massa underbara hästar, handskats med en massa hästar dagligen som ger en glädje i vardagen. 
2. Haft en massa underbara tävlingar&träningar med min underbara ponny.
3. Träffat min gamla Bponny som verkligen fick mig att sakna. Älskade ponny.
4. Ett underbart nyårsfirande.
5. Härligt Julpartaj med min fina syster & hennes polare. 
6. Ett fantastiskt Lussevak med mina goa klasskamrater, samma dag som vi fick Jullov. Underbart. 
7. Stallbus från underbara vänner. 
8. Umgåtts med underbart folk. 
9. Kommit ännu mer närmre min underbara syster Heidi, som betyder guld för mig. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback