Jullov?

Som ni alla redan vet har vi ju haft Jullov i nästan en månad. Vi slutade redan på Lucia. Vi fick lov att sluta en vecka tidigare om vi vara klara med våra läxor & stalltjänster. Om vi inte var klara fick vi gå 3 dagar extra. Tog givetvis den chansen för att kunna få ett fullt betyg, lämna in alla inlämningsuppgifter & proven. Så ja mitt lov började kanske inte på det roligaste sättet men det var värt det - att kunna gå på lov utan ångest helt enkelt. 
 
På Lucia var vi något som heter KRÄM jag och mina underbara brudar. Det kallas Lussevak (och vad det hela går ut på har jag ingenaning om ganska fjantigt med det hela). Vi hade det trevligt och skönt att få umgås med klassen utanför skolan helt enkelt. "Ut & ha kul". Vi träffa en massa gött folk & bara levde. 
 
Sedan har det hela där emellan bestått av träning, träning, träning och ännu mer träning på min lilla ponny. Under den tiden som blev över har jag varit på stan, träffat en massa underbart folk. 
 
Den 24 December var det jul såklart, fick allt jag önskat mig (Saker jag valt själv, kläder, smink). Hade en mysig jul med min underbara släkt. 
 
Den 27 var jag på JulPartaj hos min "syster". Träffade en massa nya människor, och hade det verkligen kul. 
 
Sedan var jag på Nyårsfirande, och det var helt underbart. Firades med härligt och fint folk, en bra knuff in i det nya året. Med folk man tycker om. 
 
Sedan har de bara gått åt till en massa träning IGEN. Så mitt lov har varit lugnt & skönt.  På Onsdag börjar vi igen, jag är inte super taggad, men det är bara att köra på och se om skolan kan bjuda på en bra termin. 
 
Kram på er. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback