2014, Please Be Good

Under 2013 har jag slutfört alla mål jag velat fixa. Med glädje har jag att säga, jag klarade alla mina mål utmärkt, utan problem. Och ser fruktansvärt mycket framemot 2014 mål. Jag har haft ett lärorikt år, med massa lycka. Nu hoppas jag att 2014 kan leverera lika bra, men ännu bättre.
 
Detta året ska jag lägga upp mål som jag vill fixa & även mål som skulle vara ett plus bara. 
 
Mina mål under 2014 :
  • Vara med i SM, inte i lag, utan enskilt SM i fälttävlan. 
  • Ta en placering i p90.
  • Starta en enstjänig klass i slutet av året.
  • Starta LB i hoppning. 
  • Starta en LA1 i dressyr. 
  • Ha ett jäkla bra år, med en massa glädje.
Detta är då mina mål inför detta året. Så klart vill jag slutföra dem, men gör jag inte det har jag haft kul på vägen ditt. 
 
Nä mitt älskade hjärta, nu ska vi ha ännu ett bra år med en massa tävlingar&träningar, även en massa kärlek&glädje. Mitt finafina hjärta, du ska bara veta hur mycket jag älskar dig, glöm aldrig det min vän-bästavän. Det är svårt att ge tillbaka all glädje som jag får av dig. 1,5 år tillsammans. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback