Sovmorgon & allt.

Mysig dag. En bra början på en veckas lov. 
Gick upp vid sju imorse, drog till stallet för att släppa ut mitt lilla hjärta, imed det är lov har vi ju egenskötsel så var faktiskt riktigt mys att få släppa ut henne. Drog sedan hem med köpta bullar & massa annat gott. Gick och la mig & sov till tolv något jag verkligen behövde efter en lång helg. Vaknade och bädda ner mig i soffan med en god frukost och PLL. Sååå mysigt. 

Åkte till stallet vid fyra och släppte in min lilla ponny bus, mockade och sedan gick jag en mysig runda med henne, behövde få tänka och bara luffsa omkring med henne i ryggen. Hon har verkligen blivit så social & kemin mellan oss har blivit såå stark. 
Imorgon kommer dagen bestå av dressyrtrim. 
 
puss&kram
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback