Set them on fire

Sitter och äter lite frukost nu. Sovmorgon igen, extremt härligt. En kompis släppte ut Jullan idag, så fick lite sovmorgon för det tackaaar, Väntar på att klockan ska rinna iväg lite mer så jag kan åka till stallet och ta in Jullan & Holly (kompisenshäst). Ska mocka lite sen & sedan vi 15:30 ska jag rida ut med en tjej som har Voltigestallet, ska verkligen bli mysigt. Red ut på Jouline igår med & hon var fullkomligt gaaalen. Studsade som en gummiboll, och var så himla pigg & glad. Hon är så rolig och sitta på när hon har sina dampryck haha. 
 
Imorgon på schemat så ska jag rida två hästar. Tänkte rida Jullan på morgonen innan utsläpp & trimma henne i ridhuset, sedan ska hon släppas ut & jag ska försöka hitta på något i två timmar sen kommer Clara och då ska jag rida Ramzes, får se om jag kan be någon filma och kanske fota imorgon. Ska bli spännande, faktiskt något jag sett framemot och göra denna veckan, han verkar så rolig att rida. 
 
Nä så ser min dag imorgon ut, en långhästdag. Vi skulle egentligen ha fest på skolan i boendet men blev inte av, tyvärr men samtidigt så kan det varasknt att komma hem imorgon efter en så lång dag med en chipspåse & bara ta det lugnt. I veckan ska en ny design & header fixas - spännande. 
 
puss&kram underbaringar. 

 
 
Bild ifrån våran fotodag, fler bilder kommer ikväll & även ett åsiktsinlägg - love till er alla. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback