Denna helgen - den bästa på länge.

Förstår inte riktigt vad det är med bloggseappen, när jag skrver inlägg kommer det inte upp någonting här, fett tråkigt, men aja, jag har försökt att uppdatera så mycket jag kunnat. Men imed appen stoppar mig gav jag upp. Nu har hela den helgen oxå gått, fort som bara den. I fredags drog jag till A, blev hämtad på natten eller nått, sedan i lördags fira jag min Farmor som fyllde år, åt gott&tog det bara lugnt. Och idag hade jag Photoshootsdag med Clara och hennes kompis Gabbi. 
 
Hästarna var riktiga fotomodeller och busiga, Jullan har inte blivit utriden på ett tag i snön så hon blev sååå himla glad, hon hade nog mer än gärnat dragit på i full galopp i hagen haha. 
Fick alla bilder för nån timme sedan, så lägger upp mina favoriter här nu. Har inte redigerat dom utan vill ha deras orginalfärger hihih, helt underbara bilder, helt underbart alltihopa. 
 
 
Bilder på mig&Clara.
 
Bjuder på denna lilla busiga bilden, hahah.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback