Tävling & Flyinge.

I helgen var ju vi iväg på tävling med lillkillen. Sandreo skötte sig något så otroligt bra. Det var hans första tävling och tredje gången jag satt på honom, jag kan inte vara mer än glad. Tävlingen var dåligt arrangerad och framhoppningen sög. Vi gjorde en klockren nolla. Han hade ett bra flytt och allt bara satt. Det gick som jag planerat i mitt huvud, huvudsaken var den att han skulle gå runt banan med en nolla, förhoppningsvis. Och det gjorde vi. Tempot var super fint och allt vi jobbat med satt jätte fint. Var så nöjd, hela dagen åkte jag på små rosa moln. Vi har nu kommit överrens om att fortsätta tävla&träna honom i terräng. Vi planerar just nu hur vi ska göra med tävlingen som är om två veckor. Ska ta en p80 i flyinge. Håll nu tummarna för mig. Jag ska debutera Jouline där med och hoppas på vi gör en fin nolla på årsdebuten så jag kan gå upp i en p90 på nästa tävling. Nej nu ska jag dra ut i stallet och rida min stjärna lite i paddocken. Min vackra prinsessa. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback