Hästläget den senaste veckan.

Var ett tag sedan jag berättade om hur det går med allt med hästarna och så. Jouline går bättre och bättre i hoppingen, hon hoppar verkligen fint och lugnt nu. En stor förbättring från hennes sida. Dressyren går hon fint i men fortfarande en del att jobba med som inte skolan kan dela med sig av tyvärr. Och terrängen går också jättebra. Jag har varit ute med henne två gånger deta året och hon skötte sig prima. Mitt självförtroende behöver bli bättre igen men de kommer. Litar på henne något så otoligt mycket så kommer gå fort tillbaka igen. 
 
På skolan numera sen tisdags så kom lilla Sandreo till skolan. Har verkligen funkat så himla bra. Tränat lite dressyr på honom dessa dagarna och idag är tanken att jag ska rida ut en sväng med honom eller rida lite i ridhuset för det funkade så fruktansvärt bra. 
 
Jouline ska få terrängträna idag. Vi åker till Dagstorp och tränar lite. Sista träningen innan tävlingen nästa helg. Då är det en klass fast med två hästar. Ska li spännande och se hur dom ska leverera denna gången, båda två är verkligen fina och hoppas givetvis på finfina rundor med båda ponnysarna. 
 
Mer info kommer ikväll hur hästläget ser ut. Nu ska jag dra till stallet igen hihi Ha de underbart så länge. Puss.
 
 
Frida. 
 
Bild sen förre terrängträningen. fina fina ponny. <3
Postat av: Clara J

Fin blogg!

2014-04-12 @ 12:41:32
URL: http://Clarajennefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback