Vi klarade alla sorters svårigheter.

Igår klockan 10 drog jag till Bökeberg för att fixa vid Jouline. Hon stod inne och väntade på mig. Och vi packa ut i transporten och vid 11 packa vi in ponnyn med. Vi skulle dra till Tågarp för att träna på deras terrängbana, alla hinderna stod kvar lika fint som när vi lämna det. Jag hoppade en hel del tekniska svängar, exakt samma svängar som dem på p90n gjorde på SM, kan säga att det var det tuffaste vi gjort, men vi klarade det galant. Ponnyn förvånnar mig inte mera, hon visa för länge sen att hon var grym. 
 
Hoppade smalhinder, fick ett litet stopp på de för jag hade alldeles för högt tempo så Jouline kunde inte trampa av så hon gick till sidan då, klokt gjort. Hoppa det sedan igen lugnare denna gången hon flög. Hoppa massa kombinationer. Allt gick helt fantastiskt bra. STOLT RYTTARE TILL EN GUDA FIN PONNY.
 
Jouline träffade även på lilla Cadeau som var Lindas dressyrponny, som jag såg i Mariestad när vi provred Jouline. Var ett tag sedan man såg honom, kul att ännu en ponny är i Skåne nu hihi, Joulines Lillebror. (ni kommer se dem i slutet av filmen, kolla bara Jouline SÅ JÄKLA SÖT. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback