Världens vackraste Bponny är detta.

Finns det något jag verkligen, verkligen saknar det är B-ponny tiden. De är verkligen något som jag saknar extremt mycket. Finaste Salsa. Gud vad man kan sakna dig extra mycket vissa stunder. Världens vackraste ponny. <3
 
-Vilken underbar ponny detta är, så mycket glädje han sprider i folks närvaro, så mycket kärlek denna ponnyn får. Jag är glad att jag sålde han till Ellen. Dem är så fina tillsammans & jag blir så lycklig när dem är lyckliga tillsammans, han har det så himla bra där han är nu. En riktig liten sagoponny är detta, en ponny som inte att får chansen att få rida. <3
 
Bilder ifrån SM, Svelandcupriksfinal, skogsturen den sista, våran sista ritt på öppen mark, Varbergshoppet hoppa LA, LA+5. Kan säga en sak, detta är en toppenponny, och det är tackvare honom som fått mig till den ryttare jag är idag. Från han lärde mig, tills jag lärde honom, vi var ett team. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Erika

Fina bilder! :-D

2013-09-07 @ 21:55:20
URL: http://teamride.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback