Träningträning

Dålig uppdatering från min sida har det varit tyvärr :( Just nu sitter jag i bilen på väg på dressyr träning! Roligt roligt. Igår gick Frida ett hopppass för Sibban vilket gick super bra, hon hoppade helt kanon! Hoppade en kort bana på runt 110 och det gick galant, hade inga sporrar så hon lyssnade inte till 100% men jag är nöjd ändå :) NM närmar sig med storm steg och information och sånt har börjat ramlat in. Jag är helt galet taggad och vi åker kl. 7 på torsdagen med Linda och Evabritt ner till Skåne, på eftermiddagen kl. 4 är veterinär besiktningen. Många åker redan onsdagen men vi har inte hunnit packa så vi får ägna dagen imorgon åt packning. Imorgon ska Fridas bara tas på tygeln i skritt och torsdagen vilar hon så hon verkligen är på G i helgen för det kommer att behövas :D 

Godnatt , Sofia. 


Ö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback