Penny Girls reultat.

Som ni vet så för ett tag sedan var ju Penny Girl hos mig och fotade & intervijuade mig. Fick hem texten för ett tag sedan och läst igenom allt, och vet ni? - Vår kära kära blogg kommer länkas där. Hur galet är inte det från en skala på 1-10? Tänk vad statestiken kommer växas och tänk att våran motivation kommer komma fram. Ska bli fruktansvärt spännande faktiskt. Jag har tänkt på de, har ni frågor angående mig eller Sofia bara fråga på. 
 
På söndag kommer 2 inlägg om SM & DM. Två glömda tävlingar jag inte tagit upp på bloggen, men varit så himla mycket annat runt omkring så inte haft något intresse för att ha gjort det här och nu eller då. Men hoppas ni fortfarande vill veta. 
 
-Blogglusten är faktiskt inte på topp. Har knappt något att skriva eller lägga upp. Ska snacka med Sofia om lite saker angående bloggen, viktiga saker. - Hur vi ska lägga upp allt detta, för att få fram en bra sida av våran blogg. Snälla kom med en massa tips till oss. Vi behöver det. Nu om våran blogg kommer länkas vill man ju så klart få fram sitt bästa genom bloggen. Och det känner jag att det har vi inte nu. - Headern måste bytas för att få en ny "sida", få en ny design, och en massa nya fräsha texter som folk vill läsa. Just nu orkar jag  knappt själv skriva något. Hjärnan är tom. Men tro mig, hjälper ni oss hjälper vi er nästa gång. 
 
*Kram.
 
Kommer ihåg denna bilden som om det vore igår. Hur rädd och osäker jag kände mig. Här höll jag min ponny. Men här visste jag inte att den fina ponnyn Jouline skulle bli min. Bara min. Där hade jag ingen aning och nu har ett år gått sedan hon kom och mycket har hänt. Glad att äga denna fina ponny det är inte alla som får äga en stjärna som - Jouline. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback