Packning

Just nu håller jag och mamma på för fullt med att packa alla grejer, tre grenar och fyra dagars packning blir en del. Det är skönt att ha ett sån stor transport  så man får plats med allt. Frida red jag mkt Skänkelvikning med och en massa övergångar och hon blev verkligen mellan hand och Skänkel. Imorgon blir det vila för hennes del :) red även Gardenia idag och hon gick som en klocka! Den hästen kommer bli hel grym på tävlingsbanorna nästa år! Det tror jag verkligen! Gardenia och jag har en tävling kvar detta året och det är DM i Tranemo, Det går i h90 och då mina mål att vara nolla på terrängen och hoppningen! Dressyren att hon går på tygeln stadigt men jag har inte förstora förhoppningar ;)  nu måste jag återgå till packningen. Självklart kommer jag blogga några inlägg när jag är borta :D 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback