Ni förstår inte hur mycket NI betyder.

Under dessa dagar jag haft min ponny Jouline vid min sida, eller vänta lite, detta året måste jag ju säga. Så har det stormat in en massa meddelande och pepp texter till mig ända sen första stund med Jouline. Jag hade en ny ponny där många ville veta så mycket info om henne som möjligt, en hel del har sett hur jag hade de innan med min förra ponny och hur mycket jag kämpade med den ponnyn och såg även vad som fick ske. Under detta året som hästägare på nytt har verkligen saker ändrats totalt, folk som peppar mig hela tiden, ger mig cread för saker jag gör, saker som händer. Jouline är verkligen min gåva från himeln. Hon är något alldeles extra för mig. Och ligger mig starkt om hjärtat. Men en sak jag måste få säga är - tack för alla era fina texter om mig på era bloggar, kommentarer och meddelande som jag får. Nån gång då & då kommer de texter till mig som verkligen får mig på så jäkla gått humör. Man stigger verkligen i mängder i självförtroende. Ni annar inte asså. Ni såg hur rädd jag var från början med Jouline efter allt med Putte ni fick se mig och Jouline utvecklas, och nu sitter jag här? Den gamla Frida är tillbaka - era texter och Jouline har fått mig på fötter. Ni har fått mig växa ordentligt den sista tiden i självförtroende. Tack. 
 
Jag har alltid försökt vara mig själv utan att vara någon som visar upp mig och min ponny och bara vill ha fram de bra med oss, jag visar mer än gärna våra misstag. - en förebild. Kunna klättra upp igen om du trillar ner i ett stort svart håll av dåligt självförtroende. Jag har försökt dela med mig med tips, pushing, och en massa till er. För ni ger så mycket till mig. Jag har alltid velat göra mitt bästa på hästryggen, kommer ett förhinder ivägen, som leder dig på fel vägar får man ta upp det på ett annat håll. Visa att ni kan & att ni kan misslyckas och att ni kan finna något bra i det dåliga. Strunta i hemska kommentarer, stå för er själva följa era drömmar för det har jag gjort och under ett år lyckas. På ett helt år har jag lyckas ta mig upp för en oändlig stege. Jag hoppas ni kan dela med er av era drömmar, och verkligen kämpa er ditt hänn. Tro på er. Så som ni fick mig att tro på mig & ja även tro på Jouline. 
 
Kram Frida - Tro på det ni gör, det ni vill. Ha en förebild. Få pepping. Kunna ge fina kommentarer, för ge fina kommentar kan ge glädje till andra, som sedan delar med sig till dig, ge och ta. <3
 
-Någon som ser er, ser er göra ert bästa, att kämpa, ha en glöd för detta, kunna inspirera andra och kunna bli inspirerad. Kunna bjuda på kommentarer som får andra att växa. Kunna vara er själva. Denna person som då ser er kanske tänker och har en dröm att kunna bli precis som du. TRO PÅ DE NI GÖR TVEKA ALDRIG.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback