Maffiga Joulinee.

Skolan slutade vid 16:30 idag. Och sen 17:00 började vår filmkväll för klassen. Vi  är inte så många men rätt skönt faktiskt. 
 
Dressyren idag funka utmärkt. Joulines hals blir bara biffigare och biffigare. Har problem med min vänster hand alltid haft med jag kämpar på med de varje dag och börjar bli bättre. Jouline gick fruktansvärt bra fick vissa lite attityd i början då hon tjura till sig rätt mycket. Tönten. 10 stjärnor till min egna stjärna. Nu ska jag fortsätta se filmen slut sen hem och chilla, datan sets på lite tror jag och sen sova sååå skönt. Ha de så länge. Lovar bloggen sätts igång ikväll. Med massa tidsinställda. Tro mig. Bildbomber. Åsikter. Texter. Massa. 

Ses om en stund igen. Kram Frida






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback