Härlig helg.

Idag är det söndag och jag har haft en grym helg kan jag bara säga. I fredags drog jag och tre andra kompisar ut och galopperade i sommarhagen, det gick fort som bara den kan jag säga er. Jouline börjar coola ner lite mer nu när vi galopperar ute, ni ska bara se henne när hon hamnar sist, har ett rent helvete att hålla i tjejen min och ja, slutar oftast med att jag skriker till på henne och sedan hoppar hon luftsprång hela vägen tills hon är först, galen brud. 
 
Igår red jag igenom henne i paddocken, lerigt var det men bra gick det, fick beröm av stallchefen om att hon tyckte hon hade fin trav, tackar och bugar, hehe. Sen efter 30-40 min dressyrpass tog jag och red Claras ponny Spirit. Hon var extremt tjurig hela tiden mot både mig och Clara och gav sig inte ett piss. Iallafall inte för mig, vi blev ovänner direkt typ haha, hon kika hit och dit och bara var irriterad. Men hon gav sig 5 steg för mig (y) duktig Sprit ;)
Om ni sett en video tror jag ni hade dött av garv haha, jag skrattade hela tiden, Hon är ju kortare i ryggen och på höjden än Jouline så kändes som en liten shettis hihi, nej men igår var inte hennes dag kan man ju säga STOOOOON. Gullig är hon iallafall...<3
 
Kram Frida
Min snygga bästavän, Jouline. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback