Gud så fort tiden går..

Gud nu är det Fredag IGEN. Gud vad veckorna går fort, alldeles för fort. Denna veckan har som sagt varit helt ok. I Måndags hade vi dressyrträning på skolan, träningen var inte så värst bra tycker jag, men tar det som motion till Jouline efter en helg liksom om man tävlat osv.
 
I Tisdag drog jag till Sommarhagen och red igenom henne i dressyr på Frida vis. DET GICK GALET BRA. Så var riktigt nöjd med henne, hon jobba med höga framben och verkligen jobba med sig hela kroppen, grymt fin GALET. I
 
Onsdag hade vi hoppträning kan ju säga så här - min ponny skötte sig för att hoppa 60 cm högt, Jouline brukar ju russa som bara den annars stirra upp sig för mycket. Men hon vad iallafall lugn denna gången men ja träningen var si sådär, han är väldigt bra Fredrik, gör bra banor, mycket övningar i banorna tekniskt liksom, men hade varit mer effektiv träning om vi kanske hoppat 20 cm till, ja asså ni fattar nog vad jag menar, men var ändå nöjd med henne, hon hoppar ju aldrig så värst bra på småhöjder men aja.
 
Igår hade vi idrott men sluta 1,5 timme tidigare FÖRENGÅNGSKULL. Så hann rida igenom henne i ridhuset i 45 minuter, lite spänd som hon brukar vara i ridhus ibland, men det gick helt ok.
 
Och idag (fredag) red vi ut, jag och rebeckorna reed i ca en timma, med en massa galopp arbete och backträning Jouline skötte sig bra men taggad som vanligt men det är ingen nyhet som sagt. 
 
Ikväll laddas kameran för att sedan kunna fota NM imorgon alla vännerna är där och tävlar, stora som ungdomar, även en av mina idoler Therse Viklund, så imorgon ska jag bomba med massa bilder på Fia, Linda, Natacha, massa dagstorpare och ja några andra. Ska bli kul. 
 
På söndag ska tvillingarna komma och fota mig och Clara, ska fira mitt år med massa fina bilder, tänk ett år har redan gått. Guuud..
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback