Behöver en ny sadeljord...

Bloggen fick ligga på is igår kväll. Hade fullt upp i skolan idag med stalltjänst så när jag kom hem åt jag lite sedan kasta jag mig i soffan och slog på en film. 

Dagen idag ser ut som såhär - fyra fem lektioner under dagen slutar 14:30, tanken är att börja rida direkt, och vara tillbaka i stallet klockan 15:20 för sedan har jag tio minuter på mig innan hovslagaren kommer. 

Har inte bestämt mig ännu om jag ska bara skritta ut eller kanske rida i paddocken får se. 

Imorgon är de hoppning och jag har ingen sadeljord till Jouline till min prestige sadel då den gick i sönder nu i helgen. Synd men den hade ändå sätt sina bästa år. 

Nu ska jag ta mig en macka och sedan vänta på bilen anländer så vi kan dra till skolan.

Utvärderingen om måndagens dressyrträning i skolan kommer ikväll eller under dagen. HA DE.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback