Tillbaka

Nu så är jag tillbaka, har haft en del saker som jag måste klura ut. Men iaf så är jag tillbaka nu! Var i Tranemo för två helgen sen och tävla DM som gick i h90 med Gardenia! :) hon kändes kanon fin på dressyren men sen så
Gjorde jag några små missar men jag är super nöjd, 56 straff.domaren var lite snål tyckte jag men Aja. Sen var det hoppning, hoppade fram tre språng och sen in på banan, den var ganska snällt byggd och 0 fel blev det! Hon hoppar så grymt bra när jag bara försöker hålla samma rytm och tempo! :) och sist men inte minst det roligaste, terrängen! Hon gick som ett spjut, hon skritta ner i vattnet dock men hon har bara sett tre olika vatten i sitt liv så hon håller på att lära sig! Hon tuffade på och tyckte de va skit kul! 5,2 straff för tiden, det känns som de går fort fast det egentligen går långsamt men viktigaste är ju att vara felfri på hinder! Blev en 3dje plats i DM! :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback