Medans vi funderar...."detta visste ni inte om mig"

Ni har läst våran blogg i snart över ett halvår. Bloggningen har varit lite från och till från båda håll, menvi försöker göra något åt saken. Extremt tråkigt att lägga ner bloggningen för en stund och sedan starta upp igen. Vi har nu 10.000annonspoäng, så våra besökare ska komma upp igen. Men vi ska först diskutera vad för typ av inlägg vi ska skriva. Men medans vi funderar ut det ska jag skriva lite om så tänkte jag ta och skriva "vad ni inte visste om mig - Frida" Lets gooo. 
 
  • Jag älskar att göra Youtube filmer. Lägga till cool musik, mixa med effekter,texter till låten osv. 
 
  • Jag hatar att se videos på Youtue utan MUSIK. Finns inget värre än att se tex en ljudlös hoppträning där man bara ser när dem hoppar men ingen musik som powar upp det så där fräckt ni vet. 
 
  • Jag HATAR att höra kränkningar om min ponny, det är liksom det sista folk ska yttre sig frihet på, dem får gärna kränka mig om dem tvunget ska ha något och klagga på, men att höra något angående min ponny, åsikter är fritt, men inte i mina öron, ta det för er själva, tänk det säg det inte fyyy - menas med en så in i bombens irriterad Frida. 
 
  • Precis när jag fått hem Jouline så ville jag allt skulle gå fort, fort, fort - jag hann inte med själv, jag ville ut och tävla, visa upp min vackra ponny, och glömde bort att jag varit ifrån det i ett år. När jag väll landade på gjorden så kom jag på fötter och samlade mig. 
 
  • Ibland kan jag sakna min Bponny tid, all den frihet man hade, och man bara hade så jävla kul, utan höga krav, man hade lek på hästen, kunna leka som en prinsessa - barbacka med bara grimma. SItta där och bara galoppera på sin vita sagoponny, sin prins, och jag var prinsessan. 
 
  • Min dröm längre fram är att rida in unghästar eller ja inte rida in men rida till. Få rida till orutinerade fälttävlanshästar. Och få mer utveckling på den nivån. Tyvärr blev jag väldigt knäckt av min Cponny, så just här och nu är det ju inte något jag vill eller har ork och tid med. Men längre fram. 
 
  • Min största dröm, min allra största dröm är att få vara med i NM med ponny, få tävla mot dem fantastiskt duktiga Danskarna, Norskarna och Finskarna. Att få känna in den känslan. Räckte jag var där i år och fotograferade - satt och fantiserade om mig och Jouline, tänktänktänktänk om detta skulle ske..
 
  • Nästa år ska mitt år bestå av p90 klass, sedan avslutar jag året med *stjärnigklass, sedan det som hände i Dagstorp då min blackout kom fram och såg svart genom hela banan så känner man sig så enormt taggad till de. - Jag tycker det är bra att sätta upp mål. Ha något att sträva mot. Kommer man ända fram UNDERBART, om inte haft underbart kul på vägen. 
 
 
Sen en av mina mål är att komma ut på en hoppbana, så som jag känner nu tror jag vi kan komma någon vart där med, den stilen hon har här..när jag väll får till det är det verkligen helt underbart - får till min sits, rytmen, hoppet. Ja exakt allt känns OTROLIGT. 
 

Kram - Frida.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback