Helt sjukt

Det är helt sjukt vad tiden går snabbt.. Snart ska jag välja till gymnasiet! Imorgon ska jag till Katedral som ligger i skara o kolla på program :) det är fullt upp med plugg för till fällit så de är därför bloggningen är så dålig. Hästarna går som hejsan och på söndag ska jag hoppa pay and jump 1m och 110cm med Gardenia och 90 cm med Frida! :D 

Har en väldigt rolig grej på gång i november~ landslags träff. Man pratar  året som varit osv :) synd bara att dom jag brukar vara med på träffarna inte kommer.. :( 

Jag har även 4 hoppträningar för Tobias Grönberg att se fram emot! :D 

Kram Sofia 





Postat av: Anonym

http://teamride.horseworld.se/2013/11/06/vad-hade-du-gjort-om/
Va med och fråga! :D

2013-11-07 @ 08:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback