Då är vi tillbaka...

Då är vi tillbaka Frida och jag! Just nu vilar hästarna efter en lång säsong :) har tränat en hel del hoppning den sista tiden och det har gett super resultat i både min ridning och hästarnas träning. Jag har intensiv tränat för Tobias Grönberg och jag måste bara säga att han är grym! Han har ju ridit VM i fälttävlan, vilket är super nice :D I min ridning så har mina händer blivit hundra gånger bättre och dom är mycket mjukare och stillare nu! Mina händer har alltid varit min svaga punkt men de håller på att bli mycket bättre nu vilket är jätte roligt :)  jag har startat pay and jump med hästarna också, med Gardenia 1m och 110 cm som jag var felfri i :D på Frida red jag 90 cm med 1 pet :) Jag startade även GP ponnyn med ett pet och hade jag inte rivit så hade jag kommit med till Semi , lite surt. Haha jag red fortast av 50 starter ;) Frida och Jag vi bara köttar!!! Vi har redan planerat hela tävlingssäsongen inför nästa år.. Jag är såååå taggad :D :D 
Bild från GP ponnyn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback