Vinst

Idag var det dressyr tävling på shemat!
Vi åkte till stallet där XL stod kvart i tio eftersom mamma skulle knoppa och jag skulle tvätta honom på dem ställen han hade skitigt ner sig på under natten. Vi åkte från stallet kvart i elva och vi var där vid 12. Jag skulle starta 13.04. Då jag bara rider fram i en kvart eftersom han är som bäst då! Jag gjorde lite Skänkelvikningar, fattiningar och galoppölning :) Sen gick vi in på banan och de gick super! Jag är väldigt nöjd över honom men jag själv gjorde lite missar. Jag red Skänkelvikningen med för mkt tvättning och så gick han fram ett steg i halten. Ni tkr säkert jag är alldeles för petig och så men jag känner så här : utan kritik blir man aldrig bättre"
Självklart ska man plocka ut alla positiva sakerna! Den klassen fick jag nog 66,895 elr något. SÅ VI VANN!! Vi startade nästa klass 14.08 så vi väntade lite och sen satt jag upp och red i typ 10 min och sen gick jag in på banan. Han kändes kanon, han hade ännu mer power i sig denna klassen. Jag gjorde Skänkelvikningarna mycket bättre. Tyvärr gick han fram ett steg i halten igen med jag fick nog en 7a ändå :D Han var ännu bättre denna klassen! Vi ställde in honom i transporten och gav han mat och vatten. Jag gick upp till cafeterian och pratade lite med min gamla klasskompis Jessica. Vi har känt varandra i 15 år nu :D denna klassen fick jag 69.något %! Målet var 70 % men de var ju sjukt nära :D Jag vann även denna klassen och Laget jag red i blev 2a :D den bra dagen slutade med att min kompisar Moa och Wilma kom hem till mig och vi såg på Eurovision. Sverige skulle ju vinna... Vad tyckte ni?

Postat av: Emelie

Hej! Jag ska göra om min blogg och behöver hjälp med vad som ska göras så att säga! Hjälp mig och bästa tips får en länkning! Tack så mycket i förhand, glad för alla tips jag kan få! http://lindblad.blogg.se/2013/may/design-hjalp-2.html
Kram!

fin blogg :)

2013-05-19 @ 17:17:41
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback