Vet seriöst inte vad jag ska säga..

Jag har något vid namnet Dayviews några vet nog vad det är andra inte..

Dayviews är en sida som man har som bilddagbok typ. Man uppdaterar med en massa bilder. Man får följare som följer dig och din ponny eller vad som helst. Har skaffat en ny Dayviews för ett tag sedan och tanken var att ta bort den för kändes som inga läste eller vad man ska säga, plus att jag tyckte de började bli tråkigt. Så jag skrev att "kommentera vilka som vill fortsätta följa mig här på min BDB och gärna varför med"
Kolla bara?
Hela min Dayviews bombarderades med sådana här kommentarer av massa unika underbara människor. Runt 30-40 kommentarer kan ni fatta känslan!?
Nätkärlek på högsta nivå!

Nu ska jag satsa dubbelt upp på bloggen, bara för eran skull!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback