Tisdagkväll och trött.

Seg uppdatering från min sida IGEN.
Tävlingen med outfiten är ju avslutad sen söndags imorgon väljer jag och Sofia ut vinnaren!
Jag hade själv tänkt att fota min träning och tävlingsoutfit så jag kan lägga ut de här. Har ju en hel del om man säger som så..
Skola imorgon sen rida på kvällen är ledig på torsdag ska hoppträna med storhästarna då, ska bli kul.

Om exakt tre veckor blir de min andra fälttävlan med Jouline. Hoppar p80 och ska rida ett program med skänkelvikning och allt NERVÖST... Kommer även då träffa underbara Sofia kommer fota henne lite och vi ska ha lite "bloggtankar" då med planera osv.

Imorgon ska jag ta upp en eller ja två hemligheter för er eller inte hemligheter men två saker jag inte berättat för er, ni ska dessutom få bildbomb från helgen. Puss och kram på eran tisdag kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback