Sista hoppträningen innan tävlingen.

Var och hopptränade lite själv i ridhuset idag för pappa. Vi hoppade en liten liten bana med svängar. Var endast 3 hinder men i en ganska skarp sväng. Bara för att testa. Få henne lugn in i den ”stora” kombinationen och sedan lugn efter och sedan över ett räcke i svängen. Som en lite övning då. Hon var väldigt stressad i slutet då hon hade hoppat sååå fint hela tiden tills slutet då hon blev stressad och for över hinderna så jag blev lite sur på henne, så kom hin i en sväng och tappa farten lite då jag glömde benen och hade för hög hand, så hon stannade så kom jag igen så hoppade hon ´, dessa små små sakerna som är så viktiga glömde jag. Men sen avsluta vi super, hon var lugn och fin. Inget stress. Hon var super fin.

Vi filmade tyvärr inte så mycket då jag ville pappa skulle testa fota henne. Men pappa filmade henne lite på slutet så kan lägga upp det ju om det låter intressant. 

Kram Frida 

Bild från idag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback