Sista dressyrtävlingen innan tävlingen.

Hemma från dagens dressyrträning för Monica. Jullan var sjukt fin idag. Hade ett super fint tempo och jobbade på så himla bra. Vi tränade på programmet ett par gånger red igenom det så min tränare fick se hur de såg ut, första rundan gick i 190, men sen när jag red det igen efter så väntade hon mer på mig och var med uppmärksam på vad jag bad henne om. Hon längde super fint på steget idag, hon blir liksom med pampig och ser så mycket större ut när hon jobbar med ryggen och går in nosen lite mera. Sjukt härlig var hon att rida idag. Min fina tjej. 
 
Imorgon blir det nog bara ta det lugnt med henne så hon får vila upp sina muskler. Hinner inte skriva mycket mer nu. Ska nämligen sova hade jag tänkt mig. Men ni får ha det så bra och se och njuta av dagens bilder. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback