Resultat från Dagstorp!

Dressyren:
 
Framridningen gick väl så där. Jag red väl fram i typ 25 minuter och hon kändes okej.Inne på banan gick hon på tygeln snällt men ja.. det gick lite fort ;) nån sak blev bra och tex serpentinerna gick lite för fort!
När jag fick se resultatet på equipe höll jag på att tappahakant. 68 % alltså 47,5 straff! Helt sjukt så dåligt som det gick. När jag pratade med en tjej i Landslaget så sa hon att den domaren gillade när hästarna pinnade på. Jag låg på en 5 plats av 4 placerade så jag var inte långt ifrån dom! 
 
Hoppningen:
 

Jag började med att galopperade fram och fick stöd i handen,hoppade på lilla någon gång och sedan räcket. Hon var lite flack så jag försökte hålla ihop henne mer sen. hoppade oxern och hon hoppade såå fint :D
Inne på banan gick det kanon, Hon rev tvåan men det var mitt fel för jag tappa galoppen.
3 komination var med. Jag hade aldrig hoppat det förut.Men det var inga problem :D 4 fel blev resulatatet och stannade på min 5 plats.
 
Terrängen:
 

Hoppade fram på lite låga hinder bara och kändeatt hon tog skänkeln. Jag var nr 2 som gick ut på terrängen och hon kändes pigg och fräsch :D allt gick på dans och shit asså, Hon är helt grym i terrängen :D Stöd och ben så gör hon allt, hon letar verkligen hinder och jag kan bara styra på och hålla om. Känslan när hästen bara flyger över det största hinderna på banan som det vore 50 cm! 
 
 
När jag hade kommit i mål såg jag folk komma skrittandes ut ur skogen, någon ledde sin häst. Det visade sig att det var endast 4 styckna som hade klarat banan felfritt och en av dom var jag :D Jag hade lite tidsfel men vad gör de? två danskar låg i topp och även dom hade pytte lite tidsfel. Jag slutade 3a och blev BÄSTA SVENSK!! strax efter mig kom Selma Hammarström :D 
 
Jag har världens finaste lilla ponnny, Miss Frida.
 
 
Sista och första hindret <3
 
Kram Sofia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback