Om du fick en häst till skulle du ta den då?

Nej, jag har redan 3 st och de är för mycket. Jag lägger mkt hellre mer tid på två styckna få jag tycker det är viktigt att är viktigt att hinna med dom var och en för sig.

Om jag fick en ganska färdig fälttävlans D-ponny skulle jag nog ta den för då kunde jag åka ut med den på samma tävlingar som med Frida.

Just nu har jag en fälttävlans ponny, en hopp ponny och en dressyr ponny och det är skit svårt att hinna med att tävla alla grenarna + att hinna med skolan.

Till hösten, ska jag gå upp på stor häst men jag ska ha kvar Frida tills hösten 2014 då jag blir 16. Det känns fantastiskt att veta att jag har nästan 2 år kvar med henne! Den dagen jag måste lämna ifrån mig henne kommer nog bli den svåraste dagen i mitt liv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback