Lite svar

Vad är det högsta du har hoppat med din häst?
Med Frida vet jag faktiskt inte vad jag har hoppat som högst men med min D-ponny dobbie har jag nästan hoppat 140 cm :D as coolt :D

Fråga 2: favorit färg.
Om du menar färger på hästar så är det nog fux med vita strumpor och bläs :) annars vanlig favorit färg är det mörk blå eller guld.

Fråga 3: Vad är din dröm häst?
Jaa.. Svår fråga men jag försöka..
Den ska vara pigg men inte het , men den ska leta hinder och hopp grymt! Ha fina gångarter. Vara riktigt fin i dressyren och runt 1.65 i mankhjöd om det är en stor häst. En ponny typ 144 cm som min ponny Dobbie :) det är lagom för mig :)

Har du någon mer fråga så är det bara att kommentera, hoppas du fick svar på dina frågor :)

Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback