Lite sommarfin Jullan.

Idag har min dag varit helt okej. Red igenom Jullan imorse, hon jobbade på mer än vad hon brukar. Hon var som en tickande bomb. Sååå himla fin var hon. Lite bockande här och där men var mer hur hon var laddad. Red delar av programet, det gick super. Imorgon blir det lite terrängträning vid sju. Jag har även studiedag idag, så allt känns chill. Ska plugga imorgon från klockan 06.00-10,00 så jag blir klar med det där skitet så jag kan lämna in. Kommer kännas så skönt när det är gjort. Tänkte ta och lägga upp nån bild från idag när jag gjorde Jullan sommar fin. 
 
 
 
Outfitsen idag 
tröja: Spooks fleece.
t-shirt: Kingsland.
ridbyxor: -
stövlar: Axel Boots, egen designade av mig, värt vartända krona..
hjälm: John Whitaker
schabrak: blått från landäng sposrat när jag tävla dressyr div 1.
dressyrskydd: Horze
pannband: Äkta swarowski två raders.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback