Lite av frågestunden. - Fridas frågor. del 1.

1. Hur upptäckte du Jullan för första gången och vad var de som lät så intressant om henne? Så klart såg jag hennes bilder först och fastna för dem direkt. Sen så klart det hon hade presterat, då jag helst ville ha en "färdig" ponny med mycket meriter. Jullan var perfekt för mig och är det.

2. Hur länge har du haft henne? fick hem henne 23 september 2012

3. Vad har du lärt dig sen dag 1 på henne tills nu? Och vad hon blivit bättre på? Hittat knapparna på henne bättre och vårat band är så mycket bättre. Hon har inte lärt sig nått nytt mer jag isåfall som utvecklats.

4. Hur är eran relation till varann? Underbar, fantastisk.

5. Vad är ert bästa minne tillsammans? Och varför de minnet? Allt vi gör är minne, men isåfall det bästa är fälttävlanstävlingen i Tranemo, känslan när dem räkna ner tiden och jullan stäppa på stället i hundra. Den känslan..

6. Vad tycker din familj och dina vänner om Jullan? Dem älskar henne. Dem tycker hon är snäll men något känslig för dem, men inte mot mig!

7. Är de folk på tävlingar som säger fina saker om Jullan och din ridning? Tar du åt dig vad dem säger då? Faktiskt en helhelhel del som kommer fram, Självklart tar jag med mig orden och vill prestera bra och visa hur stolt jag är som ägare på den lyssande stjärnan.

8. Har du några syskon? Nej. 

9. Din favorit mat? Ehmmm...typ inget speciellt..

10. Det bästa du vet i stallet? T.ex: Rykta? Osv? Mysa med ponny bus, alltid det bästa.

11. Din favorit film? Ingen speciell.

12. Vad är ditt favorit ämne i skolan? Musik A i det ämnet såå klart det bästa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback