Inte som vanligt..

Har haft svårt att blogga idag och igår via datan då jag måste plugga. Har en massa grejer som ska på inlärning nu i veckan som ligger efter och jag är väldigt stressad. Imorgon blir de dressyrtträning och även gymnasieträff för alla som kom in på gymnasiumet.

Idag när jag red jullan red jag igenom henne i padocken. Tränade på delar ur mitt program och massa annat. Igår beetede hon sig inte riktigt som vanligt. Men framåt kvällen var hon mycket bättre och åt o drack med god aptit, antagligen blivit trött av den starka solen som var hela dagen igår. Men idag var hon pigg och som vanligt. Inget som var fel mera utan allt som vanligt. Hon var pigg och ganska dragig. Hon hängde sig ganska mycket i betet och då blir jag irriterad på henne då jag vill hon bär sig själv. Men jag ska nu byta bett på henne till gummibetet i dressyren. Imed jag får tydligen tävla i det. Hon går bättre på de.

På torsdag ska jag hoppträna och hoppas på en bra hoppträning. Sist var hon lugn och fin. Hoppade fint i studsen och var mer sammarbetsvilig. Tyvärr blir hon ganska stark då de blir jobbigt för mig att hålla tillbaka så jag funderar på ett annat bett där fast jag vet inte inu. Trivs med betten hon har.

Får ursäkta stavningen då mobilen ändrar allt..menmen.
På fredag blir de bangång i Dagstorp. Träffar Sofia och massa andra Goa människor på lördag med. Känner på mig att vi kommer bli ett helt gäng på lördag. Kul som bara den ju.

Hur ser eran helg ut ? :)


Jouline och Linda (förraägaren) som hoppar, bild från landslagsträning!

Postat av: LindaBoliin

nej fridis de är inte från landslagasträningen, en vanlig terrängträning.. :D

2013-05-22 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback