Hur morgon dagen ser ut.

Upp 07:00 och gör mig Igorning och allt det där. Sedan klar då 7:40. Äter frukost och sätter mig ner med min läxa. Gör klart allt jag har kvar. Möjligtvis klockan 8:40 jag sätter mig vid datan hehe.. Sedan åker hemifrån 9:30 börjar 9:50. Slutar 11:00 och åker till stallet tar in jullan och ger henne maten. Sedan hem och äter lunch och pluggar ännu mera. Åker till stallet klockan 13:00 ska vara klar och lastad klockan 14:00 drar på träningen börjar 15:00 klar 16:00 är hemma runt 18:00 sedan blir de stressa till Bökeberg för möte. Snacka om att de är fullt schema.. Men nu ska jag sova. Så ha de så bra så länge.

På fredag kommer jag lägga upp ett inlägg om "förberedelser inför tävlingen, outfitsen till tävlingen, fotar banan med alla hinder osv." så hoppas ni ser fram imot helgen uppdateringar. En liten videoblogg kommer komma upp dessutom. Med oss tillsammans. Massa mobiluppdatering efter våra ritter med mer. MASSA bilder kommer tas, har en hel del jag känner där så får be om lite fotografering hihihihihi :3 ser ni framimot detta nu då?

Ni vet vi gör allt för er? Vi vill helt klart ni ska följa våran blogg för vi har höga mål med denna bloggen, upp till skyarna!! ^^

Kram Frida

Tänkte att om jag bjuder på en bild på mig och min flugkompis Bengt så kanske vi får fler läsare? Det kanske hjälper till dubbelt upp? Let's see...

Puss och krammmmmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback