Forts. Av Dressyr träningen med Frida

Miss Frida: jag gjorde samma grejer som med dobbie. Nästan alla tränare har inte vetat vad dom ska göra med Frida men vi börja och att hon fick söka sig ner själv, hon var loss och Cecilia gillade henne verkligen! Alla andra tkr inte alls om henne i dressyren men hon fick oss verkligen att jobba och att jag gav henne rätt signaler! Så nöjd!
Jag ska dit på onsdag och fredag igen :D
Ibland kan det vara bra att testa någon ny tränare om man inte har trivs så jätte bra med sina gamla. Trivs man ska man ju inte byta men det kan va bra att göra det om man inte blir riktigt nöjd! Jag kände att detta var något för mig så jag kommer att fortsätta!

Vem tränare ni för? :D

Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback