Fälttävlansbilder - Jouline

Mamma tog inte lika många rörelsebilder på oss som i Tranemo. Imed terrängen i Dagstorp är långt inne i skogen så blir det ju tyvärr så. Men som sagt bilder kommer från dressyren och hoppningen. Ser själv så mycket fram i mot att se bilderna för har själv inte sett dem.
 
Åhh fina lilla ponny bus. Alltid lika härligt att vara ute med dig i terrängen hon går som en klocka..och förresten..hinderna jag tränade på i Dagstorp..alla dem var med i den enstjärniga klassen för ponny...snacka om att jag är stolt att jag tog mig över det..med en ponny jag endast tränat 3 gånger i terräng och tävlat 2 gånger. Ser fram i mot Tisdagens fälttävlansträning för Magnus Gällerdahl. Kommer inte bli någon hård träning imed de är för Future Evented så han kommer ju höra sig för vilka som tävlat och inte tävlat. Alla som ska vara med i Future Evented tävlade idag, så ser inget problem med det. Lite lugna skrittpass fram tills dess bara. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback