Detaljer om mina mål :)

Tänkte berätta lite mer om mina mål. Jag skrev dom ju bara rätt upp och ner men jag tänkte förklara dem med lite detaljerat :)

Mitt första mål : felfri i 2** terräng.
Det är ett mål som vore väldig roligt att få uppleva, den är 10 cm högre än vad jag rider nu + att den kommer att bli mkt mer teknisk. Varför jag har just har detta målet är för att EM går i 2** så det är större chans att jag får åka om jag klarar det målet.

Mål nr 2: Rida i Laget på NM
Jag red förra året NM men ej i laget. Jag hade ingen rutin då på en* så jag förstår att dom inte kunde chansa och ta med mig men detta året har jag mer rutin och har ridit två mästerskap. Jag ska försöka göra så bra resultat som möjligt så vi får vara med :)

Mål nr tre : minst två felfria banhoppningar.
Jag har haft ganska mkt fel i banhoppningarna. Hon är inte så rädd om sig så hon bryr sig inte om hon river. Desto svårare banan har varit desto bättre resultat har vi haft. Även om jag ska rida EM måste jag ha bra resultat i banhoppningen :)

Mål nr. 4 : ha 45 straff i dressyren igen.
2011 hade jag väldigt bra straff i dressyren, ofta 48 straff. 2012 fick vi en Stor svacka och tappa allt. Men vi är på våran väg tillbaka och senaste tävlingen hade jag 50 straff. Jag är väldigt nöjd med det men det kan bli ännu bättre :)

DRÖM MÅLET :
Europa Mästerskapen i Italien.
Det är min dröm. Vi har frågat många olika tränare och dem tror att 2** kommer gå jätte bra. Vilket känns väldigt lovande :D Jag har till exempel frågat Hannes Melin,han tog EM silver för några år sedan och han sa att jag inte ska ge upp drömmen och kämpa så får man se hur långt de räcker . Det enda man kan göra är sitt bästa :)

Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback