Att flyga är en häftig känsla.

Hejsan alla. Jag har varit väldigt efter i mitt bloggande då jag haft mycket i skolan. mycket som ska inlämnas osv..fett störigt att jag inte hinner med allt, men det gjorde jag. i förgår terrängträna jag för min tränare i dagstorp, nu innan dem stänger banan. Som dem gör på fredag. Vi åkte in och hoppade en massa hinder. Till och med enstjärnig höjd. Kändes helt uunderbart. Hon flög över ALLT i sin väg. Inget stoppade henne. Inga bilder blev det imed kameran var hemma. Men pappa filmade lite så det kommer uppalldeles strax. Vi hoppade fram på p70 något enstaka p80 nån bank nån stock sen var till största delen enstjärigt och p90 lite grann. Min tränare älskar henne. Hon gillar hennes go i terrängen och hennes flytt. Hon tycker dessutom hon är extremt fin, verkligen kul att höra!
 
Igår var vi på trycket, ett dans ställe i trelleborgspark med alla 9or i hela trelleborgskommun. Det var mycket trevligt men vi var där långt ut på kvällen kom hem runt 23:40 då jag var hemma och kom i säng 01:00 typ. Verkligen drygt då alla hade sovmorgon som varit på trycket och man blev sjusade av sina föreldrar men så klart hade jag och min kompis inte det så vi var i skolan 8:40 med bussen och sen kom alla 10:00...super kul verkligen...behövde dem timmarnas sömn extra...va verkligen helt slut imorse, jag grätt seriöst över en tröja som jag inte hittade då jag knappt letade lyfte på några byxor och mobil men hitta inget så börja böla för det jaja så är det när man är trött på riktigt...
 
Idag var allt chill vi chilla i skolan imed vi var sjukt tidiga stack och köpte frukost något jag aldrig hinner äta på mina morgnar....longera Jullan idag, med sadel, träns och gummiband, försökte få henne i lågform och lite rask skritt. Hon var mycket spänd men hon slappna av hela tiden mer vad tiden gick. Hon släppte bettet, jobbade med bettet och hade lågt huvud. Nöjd med min tjej. Imorgon blir det hoppträning igen. Tagga tagga. Sen lördag dressyrträning. Men ni får ha det så bra. 
 
Videon från i Måndags då jag terrängträna kommer just precis här
 
Känns som jag flög. Vi flög. Tillsammans. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback