Äntligen fredag ..

Hej!

Äntligen fredag nu! Idag hade jag program träning med Petra Alm och Frida och dobbie. Frida gick såå sjukt bra, red igenom både det programmet som är nästa vecka i kinda och det 2* programmet! Dem innehåller öppna,enkelt byte osv.

Mamma har äntligen anmält mig till den två** klassen i Danmark den 2 juni, det kommer bli så himla kul :D går det bra där får vi troligtvis åka till Tyskland för att kvala till EM men förhoppningsvis kan vi kvala i Mantorp istället.

Jag tycker det är viktigt att sätta upp mål men man ska även ha ett "drömmål". Jag tänkte skriva ett inlägg om mina mål och mitt dröm mål, vore de t kul? :)

Imorgon ska jag hopp träna för Fredrik Gustafsson hemma hos mig. Ska be mamma filma så ni kan få se lite :D

Ha en bra kväll!
Kram Sofia

Postat av: Louise

Skulle va jätte kul med era mål! :)

2013-05-04 @ 15:37:36
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback