Allt kan bli fel ibland..

Hihi ja ibland kan de bli fel hihi. Hade Lacrose i skolan usch..hata. Var bara ivägen för alla opps..
Ska bli skönt att lämna min klass, ska lämna med flaggan i topp och kommer inte ha med någon av dem att göra mera, utav en hel del anledningar som ni kommer få veta med tiden. Usch säger jag.

Bökeberg idag var super kul, träffa min klass, känns som underbara tjejer. Alla var ju blyga nu men längtar så <3

Dressyrtträningen gick ännu bättre idag än vad de någon gång gjort. Skänkelvikningen satt, förvändagaloppen satt, ökningarna satt. Allt känns så otroligt bra.

Är ledsen för tråkig mobilbloggning men tyvärr tvungen. På fredag lovar jag!
Då kommer datan hjälpa mig, nål sista timma på kvällen.

Bildbomber kommer!!

Ber om ursäkt tänkte fel, bilden från när jullan hoppar är från en vanlig träning!
Blandat ihop tillfällena opps!
Men kolla bara? Är dem inte för underbara? Mina förebilder, vill bli som dem tillsammans. Jullan och Linda <3

Nu ska jag sova, varit en lång dag med massa skojigheter. Kramar Frida,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback