Vinst igen!

Hej!
igår var jag på tävling i Floby med XL och Dobbie!
 
XL:
Jag rider endast fram 10 minuter på honom för att han inte ska bli trött men dom var försenade så jag red fram i 20 minuter vilket inte var det bästa, han hann bli lite seg. inne på banan gick han fint, jag var inte lika nöjd som i Tidaholm men det var ett godkänt program! Blev någon lite miss men ingen stor! :)
JAG FICK 74% !! helt sjukt!!!
 
Dobbie:
Han gick kanon fint på framridningen, inte lika fint på banan men ändå okej, Jag klarade att sitta bra på honom vilket jag var nöjd med. Han rör sig så sjukt mkt noch har så stor gång så man stutsar runt i hela sadeln ibland.. hehe och det blir inte precis bättre av att sadeln är för stor för mig. Sadeln ligger jättebra på ponnysarna och det det är det viktigaste! Med honom fick jag 66 % 
 
Det blev seger med XL och en 6:de plats med Dobbie :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback